Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4JTD помпа високо налягане ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
    Няма проблем, мнението и опити са ценни тука и не изключвам твоето
    А как при тев разбрахте че е дюза а не помпа?
    Какво наблюдвахте през диягностик?
    като ставаше, нямаше ли черен пушък от зад? идеята ми ако дюза пропуска тогава нафтата не може да гори и пуши повече, така мисля де.

    Вчера през фиатекускан логнах няколко параметри (измерено налягане, цълта налягане, клапан, и обороти). ще ги постна по късно че сега не мога. Но се вижда че като се форсира яко помпата ъриябва да гони над 1000бар, клапан е на макс 100% но реално още е само около 600~700бар и тогава изклучи.
    Обаче странното е че ако не ускорявам яко реално налягане може да стигне над 800бар по логовете без да прави проблем.
    тогава проблем е че помпата няма динамика (може да дига налягане но не бързо) това ли е?? това на какво се дължи?
    е тва е нормален симптом на тръгнала помпа, може да значи че не е тотално фалирала и ще минеш с рециклиране
    ако си в БГ, закарай я на бобо, ако не си - не знам
    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

    Comment


    • #17
      Абе колега дай ще ти дам мойта помпа с 1 месец гаранция Money Back Ама аз не се съмнявам че и след това ще ти служи няма ядове Къде ще се занимаваш с рециклиране хем по скъпо ще ти излезе хем повече нерви и време ще ти загуби. Ако не искаш ядове вземай нова, ама няма смисъл...
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=58593
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от valjo Покажи съобщение
        мойта и на Коки помпа ги рециклира Бобо, и двамата нямаме ядове оттогава ...

        и не сме сменяли цялата, той нещо ги магери там ... но се оправи а и на двамата колите ни са с чипове
        Щом Бобо ги прави не му мисли - опъвай платната на КорабО и право там. Това с официалните сервизи предполагам си разбрал, че в Бг почти нищо не означава
        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

        Comment


        • #19
          Края на приключение:
          помпа е била свалена и занесена при бош за стенд и ремонт. Излезне задръстени и износени клапани и доколкото разбрах са ги сменили и трите щото не е ясно кой прави проблем или нещо такова. Но това явно беше прост ремонт (т.е. не най скъпя ремонт).
          Днес взех колата, всичко е 6 вече.

          Плюс вече всякаш имам чип тунинг от Румен и това без чип... просто след измиване на инеркулер алфичката се роди пак !!
          най фрапиращо е като включам климатик. преди нямаше как да потегля, много голям зор беше. сега е все едно да има или да няма климатик включен. може да е комбинация от ремонт на гнп но просто е невероятна разлика.
          Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
            Края на приключение:
            помпа е била свалена и занесена при бош за стенд и ремонт. Излезне задръстени и износени клапани и доколкото разбрах са ги сменили и трите щото не е ясно кой прави проблем или нещо такова. Но това явно беше прост ремонт (т.е. не най скъпя ремонт).
            Днес взех колата, всичко е 6 вече.

            Плюс вече всякаш имам чип тунинг от Румен и това без чип... просто след измиване на инеркулер алфичката се роди пак !!
            най фрапиращо е като включам климатик. преди нямаше как да потегля, много голям зор беше. сега е все едно да има или да няма климатик включен. може да е комбинация от ремонт на гнп но просто е невероятна разлика.
            Колата ти днес с направената помпа заработи като 140ка, докато не сгря убаво маслото, после си доиде на 136ца.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #21
              Колко кинта ти взеха за този "лек" ремонт
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                Колко кинта ти взеха за този "лек" ремонт
                Стенд + ремонт на помпата при Бош излезне около 330 кинта. Като се знае че самя стенд стува 130лв (скъпо но задължително), си прави сметка
                А повярвай е лек ремонт щото можеше и да ме ударят с едни 800 и на горе за ремонт само.

                Сега работи така че които иска да спори за това че много скъпо, че можеше по евтино и т.н.т няма нужда
                Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Christweil Покажи съобщение
                  Стенд + ремонт на помпата при Бош излезне около 330 кинта. Като се знае че самя стенд стува 130лв (скъпо но задължително), си прави сметка
                  А повярвай е лек ремонт щото можеше и да ме ударят с едни 800 и на горе за ремонт само.

                  Сега работи така че които иска да спори за това че много скъпо, че можеше по евтино и т.н.т няма нужда
                  Целта ми не беше да споря - просто се информирах `щото при последното "четене" ми беше набила грешка "ниско налягане на горивото".
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                    Целта ми не беше да споря - просто се информирах `щото при последното "четене" ми беше набила грешка "ниско налягане на горивото".
                    Не те визирах колега но като знам какви спорове за глупости текът по форум, превентивно предупреждавам

                    Иначе за ниското налягане, първо провери регулатор на помпата.
                    А между другото, помпата се праща със регулатор за стенд и дури Бош ти казват дали то е за смяна или не.
                    Alfa 166 2.4JTD 136hp + ксенон 4300к + добавен Cruise Control + нов държач за дясно задно стъкло + ново Турбо (оригиналното така че никъв ремап мимап) + интеркулер "тунинг" от Румен + ремонтирана ГНП + още много идей за подобрение

                    Comment


                    • #25
                      Айде айде,все едно си ходил до Италия за нова 166-ца
                      Трябваше на този Румен да му кажеш да ти свали и всмукателния колектор..да го позачисти Че и без това в четвъртък се чудеше какво да прави
                      Дано такива ремонти да не ти идват на главата/скоро/
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        Аз също съм говорил с човек от Бош сервиза при аерогарата и той ми е казвал, че предимно сменят клапанчетата + гарнитурите. Буталцата почти не се сменят.

                        Comment


                        • #27
                          Здр

                          Колеги, отскоро и аз съм с Алфа 166. Много и се радвам, но започнаха проблемчета. Като и натисна педала на газта и гасне. После пали, ама някой път не иска. Какво да правя да ме насочите и при кой майстор? Колата е 2.4 Турбо Дизел 136 кончета.
                          Last edited by Joro Alfata; d.m.y г., 03:58.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Joro Alfata Покажи съобщение
                            Колеги, отскоро и аз съм с Алфа 166. Много и се радвам, но започнаха проблемчета. Като и натисна педала на газта и гасне. После пали, ама някой път не иска. Какво да правя да ме насочите и при кой майстор? Колата е 2.4 Турбо Дизел 136 кончета.
                            Здрасти и честито! Ама поне да беше писал откъде си...
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment

                            Working...
                            X